sobota, 12 stycznia 2013

Kenneth Branagh, Maria Pakulnis

No dobrze. Nie mam natchnienia, weny, pomysłu, inspiracji i tego typu innych rzeczy, więc notka będzie bez polotu. Ale.
Jestem prawdziwie dumna i szczęśliwa z naszych polskich skoczków, z naszych polskich kibiców i z naszych polskich zawodów. To był cudowny weekend, z resztą... jak to zwykle u nas bywa. ;) Dodam też, że zawody w Zakopanem od lat stoją tuż za koncertem Bon Jovi na mojej prywatnej liście marzeń, mrzonek i życzonek, więc tuż po powrocie z Gdańska biorę się za intensywne obmyślanie niecnego planu zrealizowania punktu numer dwa. Zdradziłam się, pewnie się nie spełni [sic!].


Wysłałam: 14.10.2012r. LOR, SAE, zdjęcie.
Czekałam: Dwa i pół miesiąca.
Adres:
c/o Fishmonger Films
Studios Road
Shepperton
Middlesex
TW17 OQD
United Kingdom

Ukochany Profesor Lockhart, ale równie genialny w "Moim tygodniu z Marilyn", jako Sir Laurence Olivier. I w "Hamlecie". I w ogóle go uwielbiam. I polecam. I tyle. 


Wysłałam: 20.11.2012r. LOR, SASE, zdjęcie.
Czekałam: Miesiąc i tydzień.
Adres:
Teatr Komedia
ul. Słowackiego 19a
01-592 Warszawa

Cudowna, ciepła osoba ale też bardzo dobra aktorka. Na dodatek napisała mi taaaką miłą dedykację! Pamięta skąd pochodzi, nie wypiera się tego, a ja to bardzo w ludziach cenię. Przy okazji - jej rodzinne Giżycko jest piękne i wspaniałe, zapraszam i gorrąco polecam jako miejsce na letni wypoczynek. ;)

No to byłoby na tyle.
A tak przy okazji: czy to możliwe, że w tym miesiącu nie ma żadnego spotkania w Empiku? :<

Pozdrawiam
M.J.

8 komentarzy:

  1. MJ, jeżeli się nie mylę to w Warszawie pod koniec stycznia będzie bardzo dużo spotkań w jakimś nowym EMPiKu. :) A

    Gratuluję autografów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ! znowu świetne autografy :D
    no nic ponownie gratuluję :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, pani Maria to świetna osoba bardzo ją lubię, czekam na jej autograf, lub wyślę jeszcze raz, u mnie nn zapraszam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  4. A mój empik totalnie umarł. Żadna resuscytacja chyba mu już nie pomoże... Szkoda.
    Gratuluję!
    Wandzia pozdrowiona?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!Zapraszam na nn http://autografyniki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj i powdrawiam. Gratuluje swietnych zdobyczy i zapraszam do siebie. Wczoraj otrzymalam wspanialy autograf, to dla mnie wielki sukces po dlugim czasie czekania. http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdobycze :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kenneth Branagh - świetny w "Hamlecie"! Gratuluję cennych uzupełnień pokaźnej kolekcji Mariola :)

    OdpowiedzUsuń