wtorek, 3 września 2013

Teresa Szmigielowna, Juliusz Machulski

Pechowa M.J. wita Was we wrześniu. Zgadnijcie, kto się rozchorował niecały tydzień przed weselem kuzyna? Ta zdradliwa, polska pogoda. Raz zawieje i już boli, już kłuje (zastanawiam się, dlaczego to słowo podkreśla mi jako błąd. Chyba lepiej wiem, co się ze mną dzieje i jak się to nazywa. Ot, kolejny dowód na to, że maszyna też zawodzi), już szczypie, a ja kicham, prycham i smarkam. No, mniejsza. Kiedy te podpisy do mnie przyszły, było jeszcze słonecznie i upalnie (co, mam nadzieję, jeszcze wróci. Ale Polakowi zawsze źle).


Wysłałam: 27.07.2013r. LOR, SASE, 2 fotografie
Czekałam 24 dni.
Adres: prywatny

Wspaniała w "Pętli" i "Wszystkich Świętych". Wiecie, warto czasem obejrzeć stałą, świąteczną ramówkę telewizyjną pod innym kątem niż "e, te filmy z długich weekendów". Któregoś razu usiądźcie przed odbiornikiem tak, jakbyście oglądali coś zupełnie nowego. Ja tak zrobiłam i pozwoliłam się zaczarować. Muzyka, historia, obsada. "Wszyscy święci" to naprawdę dobry film. Każdy z nich jest dobry i niesie ze sobą dużo mądrych rzeczy. No dobra, nad "Kevinem" muszę jeszcze pomysleć.


Wysłałam: 04.08.2013r. LOR, SASE, 2 fotografie.
Czekałam 15 dni.
Adres: Studio Filmowe ZEBRA

"Seksmisja" i dwie części "Kilera". W zasadzie na tym mogłabym już zakończyć opisywanie tej postaci i jej autografu, bo tytuły mówią same za siebie. To on stworzył ostatnie dobre komedie w tym kraju. Chociaż nie, mam nadzieję, że jeszcze nie ostatnie...

Pozdrawiam
M.J.

9 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Świetne podpisy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    wracaj do zdrowia ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję otrzymanych autografów!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!! :)
    i zdrowiej nam tu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :) Wspaniałe zdobycze :) Na autograf pani Waligórskiej czekałem na pewno mniej niż miesiąc, a ile dokładnie? Tego nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń