piątek, 19 października 2012

Kinga Preis, Jacek Braciak, Antoni Krolikowski, Maciej Musial

Zdjęć w dalszym ciągu nie mam. Dodam je najprawdopodobniej w następny weekend. Piszę kolejną z zaległych notek bo wiem, że w domu czekają już na mnie co najmniej cztery kolejne koperty. Przestałam pytać, żeby jakoś wytrzymać ten tydzień...



Podpisy Kingi Preis, Jacka Braciaka, Antoniego Królikowskiego i Macieja Musiała zdobyłam osobiście w Empiku, po spotkaniu promocyjnym kolejnego sezonu serialu "Ja to mam szczęście!".

Pozdrawiam
M.J.

7 komentarzy:

  1. gratuluje i czekam na zdjęcia!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czekam na zdjęcia oraz serdecznie gratuluję wspaniałych podpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i zazdroszczę :) Świetni aktorzy, a więc świetne podpisy.

    Dodałam Twojego bloga do ulubionych :)
    Pozdrawiam, http://autographs17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :). Uwielbiam Antoniego i Maćka ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie:
    Autografy-Kasjannny94.blogspot.com
    W nowej notce autografy zdobyte podczas 6 odcinka "Bitwy na Głosy"
    i autograf Libera na sprzedaż lub wymianę :)

    Pozdrawiam Kasjannna94

    OdpowiedzUsuń
  6. Achh... Stolica Ci służy!
    Gratuluję i tych podpisów i tych poprzednich. ;)
    Pozdrawiam, Arek.

    OdpowiedzUsuń