sobota, 29 września 2012

Lowcy.B, Zakopower

Dopiero co przyjechałam, a już muszę wracać... A moje "domowe" łóżko jest takie wygodne!
Kolejna notka pojawi się za tydzień, a może nawet dwa. Nie wiem jeszcze kiedy uda mi się "dopaść" moją skrzynkę. Wczoraj jednak znalazłam tam dwie przesyłki adresowane do mnie. :)


Wysłałam: 19.09.2012r. LOR, SASE
Czekałam: ok. 9 dni
Dostałam fotografię podpisaną przez wszystkich członków grupy.
Adres:
KEREZA
Krzysztof Wiśniewski
ul. Kościelna 8
20 - 388 Ćmiłów

Łowcy. Swojego czasu ukochany kabaret, do którego po dziś dzień mam ogromny sentyment. Za "Stinga", "Szczypiorek", "Autobus". Za Pawła, za Maryjusza. I za kultowy, żółty sweterek.


Kolejne podpisy przyszły prosto z... Warszawy, chociaż od Górali.


Wysłałam: 10.09.2012r. LOR, SASE, zdjęcie
Czekałam: ok. 17 dni
Dostałam swoje zdjęcie podpisane przez 8 członków zespołu + pocztówkę z podpisem wokalisty.
Adres:
KAYAX
ul. Obrońców 2b
03-933 Warszawa

Zespół naprawdę zasługuje na uwagę. Łączą w sobie wszystko to, co uwielbiam: żywe instrumenty, świetne teksty, dobry wokal... no i Góry.

W szczególności polecam:



Pozdrawiam,
M.J.



9 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Łowców mam identyczny. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie ;)
    też posiadam autografy członków kabaretu Łowacy.B :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! :) Świetne autografy, muszę do nich napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Świetne zdjęcie reklamowe Łowców. Gdzie ty się podziewasz? Dlaczego nie odpisujesz?

    ~dave

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe autografy. Gratulacje ! :)

    Zapraszam do mnie na bloga ! Nowa notka:
    Autografy z Akcji Zerwijmy Łańcuchy i BnG :)

    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com/2012/10/autografy-z-akcji-zerwijmy-ancuchy-i-bng.html


    Autografy-Kasjannny94

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Same świetne zdobycze. :)
    Arek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wspaniałych podpisów szczególnie od kabaretu ;)
    Zapraszam do mnie na wyniki konkursu
    Pozdrawiam Adam

    OdpowiedzUsuń