wtorek, 28 sierpnia 2012

Kabaret Smile

Tak, ten tydzień jest póki co bardzo przyjemny. :))
No i kolejny "wywołany" autograf. Rano myślałam sobie o tym kabarecie, otwieram skrzynkę i co widzę?



Wysłałam: 18.08.2012r. LOR, SASE
Czekałam: 10 dni
Adres:
Kabaret Smile
KEREZA
Krzysztof Wiśniewski
ul. Kościelna 8
20-388 Ćmiłów

Jeden z moich ulubionych kabaretów (a może nawet i ulubiony), a podpis jeden z wymarzonych, jeśli chodzi o satyrę. Na dodatek krótki czas oczekiwania. Wniosek? Lubię to. :)

Pozdrawiam,
M.J.



9 komentarzy:

  1. Taki jeden Smile i dzień od razu piękniejszy, prawda? ;) Gratuluję.
    Arek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) nie znoszę tych obrazków przy publikowaniu posta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję! :) Kabaret Smile to moim zdaniem najlepszy polski kabaret. Mam szczęście, że miesiąc temu miałem okazję ich spotkać. :)

    www.autografy-michal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci bardzo zazdroszczę, że mogłeś ich spotkać. ;)

      Usuń
    2. Nie ma czego zazdrościć. :)

      Usuń
  4. Wspaniała zdobycz!

    U mnie NN.Zapraszam! :)
    http://autografyklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć.Super zdobycz :)
    Zapraszam do mnie,dodałam cię do ulubionych blogów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję grafa :)
    Naprawdę świetna zdobycz, oni są super :) ;)
    Zapraszam do mnie:
    autografy-uckaa.blogspot.com
    kolejne notki dodane : D

    OdpowiedzUsuń