poniedziałek, 14 maja 2012

Katarzyna Pakosinska

Witajcie. ;)
Dziś w skrzynce znalazłam kopertę całkiem sporych rozmiarów. Nie było to moje pismo i nie mogłam sobie przypomnieć, do kogo wysyłałam ostatnio maile. W środku koperty znalazłam... mniejszą kopertę, a w mniejszej kopercie dopiero autograf Katarzyny Pakosińskiej.



Ucieszyłam się, ponieważ Pani Kasia jest moją drugą (po Joannie Kołaczkowskiej) ulubioną kobietą kabaretu. :)

Wysłałam: 20.04.2012r.
Czas oczekiwania: 24 dni

Adres: zdecydowałam, że nie będę umieszczała na blogu adresów e-mail, więc nie pytajcie mnie. Naprawdę bardzo łatwo go znaleźć.


Zapraszam do działu "Moja kolekcja", gdzie cały czas dodaję zdjęcia moich zdobyczy. Większość została już zaktualizowana, został mi tylko dział "Film".

Pozdrawiam,
M.J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz